Quote of the day

fredag 30 april 2010

Jonglering & resor.

Jag tycker jonglering är bland dom svåraste typerna av objekt-manipulation. För andra verkar det relativt enkelt, medans jag inte förstår över huvud taget...

I dag så ställde jag mig för att träna men bestämde mig för att lära mig 3 bolls kaskad, vilket jag nu flashat typ 3 ggr. Det är svårt, ser fult ut, men det går! Jag är endå nöjd med dagens bravader.

När jag lärt mig det och ett par andra användbara tekniker har jag ett par ideer jag vill prova. Vi får se, ska först sätta mönstret och teknikerna i muskel-minnet!

Min resplan i sommar kräver dessa förberedelser:
*Skaffa inter-rail kort, någon dag eller två så jag kan åka runt i Finland.
*Boka EJC biljett
*Snacka med Urkult folket?

Resan ser ut så här:
Färja till Finland, tåg till EJC där jag möter upp Poi Boy(och ev några andra) efter festivalen tar vi oss tillbaka via tåg och åker färjan över tillbaka till Sveriege.

Sen stannar vi I Umeå ca 2 Veckor (samt besöker Urkult) för att sen gemensamt resa ner till CBY.

Ska bli rejält kul! Nu ska jag gå och snurra mer =)
Share this post via:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar